Detaliile cărților

Ghidul profesorului de limba si literatura româna pentru aplicarea noilor programe scolare

30,00 lei

La disciplina Limba și literatura română, în contextul proaspetelor schimbări de paradigmă curriculară (2017), la nivel național, au apărut cel puțin câteva constante care configurează unele secvențe de declin, cu accente anacronice, în privința rezultatelor învățării. O primă problemă vizează inadaptarea profesorilor obișnuiți să predea după vechile programe, construite inițial pe sistemul obiectivelor generale și specifice, apoi reconfigurate pe sistemul competențelor. În anul 2006, recomandarea CE privind competențele-cheie impunea elaborarea unui nou curriculum, centrat pe profilul absolventului de învățământ preuniversitar, a cărui inserție socială și pe piața muncii să devină indicator principal în evaluarea calității educației primite în cadrul instituționalizat al școlii. Pe atunci, România nu era încă membră a UE, dar politicile curriculare interne se conectau la cele europene, cel puțin din perspectiva cercetării pedagogice. Prin urmare, vechile programe au fost din nou ajustate, adaptate, dar nicidecum reconstruite din temelii.

SKU: 978-606-535-833-1 Categorii: ,

Aboneaza-te la NEWSLETTER!

Afla primul noutatile NOMINA chiar din emailul tau!

Va rugam sa bifati ca sunteti de acord:

   Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.

   Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).